שאלות ותשובות

שאלות כלליות

מידות שנגמרו אכן נגמרו ולא יחזרו.

אנחנו לא מבצעים תיקונים ואין לנו בדים

הדגמים שיש באתר אלו אותם דגמים שיש בסטודיו. מה שנגמר באתר, לא קיים גם בסטודיו ולא ניתן לייצר לפי הזמנה

אנחנו לא מבצעים תיקונים של דגמים ולא תופרים לפי הזמנה

ישנו סטודיו ביתי בהוד השרון, הגעה בתיאום מראש. מוזמנת לתאם בווטסאפ דרך הכפתור הורוד (בפינה הימנית התחתונה)

משלוחים ואיסוף עצמי

משלוחים עם שליח הביתה: מגיעים תוך 3 ימי עסקים לעיר ו 5 ימי עסקים לישובים. לא כולל יום ההזמנה

משלוח לנקודת איסוף מגיע תוך 5 ימי עסקים. לא כולל יום ההזמנה

אין לנו משלוחים מהירים. ניתן לעשות איסוף עצמי מהסטודיו שלנו בהוד השרון, בתיאום מראש. מסירה לרכב

במעמד ביצוע הזמנה יש אפשרות לבחור איסוף עצמי. האיסוף מתבצע מהסטודיו שלנו בהוד השרון. לרוב ההזמנה מוכנה לאיסוף תוך שעתיים. מקבלים הודעה עם כל הפרטים. הגעה בתיאום מראש. מסירה לרכב.

תשלום

אין אפשרות לשלם במזומן. אפשר לשלם באשראי בטלפון

אפשר לשלם בהעברה בנקאית. המשלוח ישלח לאחר אישור מהבנק שלנו שהכסף עבר. לפרטי בנק צרי קשר בווטסאפ.

כן! אנחנו מקבלם ביימי

ניתן לבצע הזמנה עם תשלום בטלפון. אנחנו ניצור קשר לגביית התשלום

החלפות והחזרות

יוצרים איתנו קשר במייל או בווטסאפ ומעדכנים על ההחלפה. אנחנו נבצע עדכון בהזמנה ונשלח את ההחלפה עם שליח ללא עלות. השליח יביא את הפריטים החדשים ויאסוף את ההחזרה. יצירת קשר למייל info@lilyrose.co.il

החלפה מתבצעת ללא תשלום עם שליח הביתה

ניתן להחזיר עצמאית אלינו לסטודיו בהוד השרון. אפשר לתאם איסוף עם שליח בעלות של 34 ש"ח. עלות השליח ינוכה מהזיכוי.

כן! מקבלים זיכוי לאמצעי אתו בוצע התשלום, בניכוי 5% עבור עמלות סליקה

חשוב ליצור איתנו קשר תוך 14 יום מקבלת ההזמנה ולעדכן אותנו על צורך בהחלפה או החזרה

החלפה מעל חודש מיום קבלת ההמזנה תבוצע בעלות של 60 ש"ח ולאחר אישור מפורש משירות הלקוחות שלנו

עדיין צריכה עזרה?