קולקציית אביב קיץ 2022 השראות ועוד

קולקציית אביב קיץ 2022 השראות ועוד

קולקציית אביב קיץ 2022 השראות ועוד

 

 

אפשר לומר שקולקציית קיץ 2022 היא הקולקציה הכי מהפכנית וחדשנית של לילי רוז עד כה. הקולקציה מתאפיינת בהמון חידושים בעולמה של לילי רוז. חידושים שנובעים מתוך הצרכים שלכן, הלקוחות שלנו. הדיאלוג בינינו לבין הלקוחות לוקח חלק קריטי בתהליך העיצוב ובניית קולקציה חדשה.

ההשראה העיקרית לקולקציה החדשה היא פרחים. צבעוניות מרעננת של ורוד זוהר, ורוד אפרסק, סגול ומנטה. טקסטורות מעולם הצמחייה קיבלו פרשנות בצורת רקמות פייטים, בד ג'קארד ועיטורים של פנינים. הקו העיצובי של לילי רוז ממשיך ומקבל תפנית בצבעים מיוחדים כמו מנטה וורוד זוהר.

החידוש הכי גדול העונה הוא קולקציית הבייבי. קולקציית קפסולה קטנה ומדויקת עבור הלקוחות כי צעירות שלנו. עיצוב שמלות חגיגיות לתינוקות דורש יחס וגישה אחרת משל ילדות, אם זה בדגש רב יותר על נוחות, שימוש בחומרים נעימים במיוחד, המשך בהלבשה קלה וידידותית לתינוק וגם לאמא. וכל זאת מבלי לוותר על העיצוב האופייני של לילי רוז.

קולקציית תינוקות מתחילה מגיל 3 חודשים ועד 18 חודשים

את השמלות של התינוקות מלווים אביזרים מושלמים להשלמת לוק חגיגי ומושלם במיוחד

סרטים לראש, סיכות, נעליים ואפילו בובת ארנבת לבושה בשמלה תואמת לאחת משמלות הקולקציה.

כמובן שהשמלות של התינוקות תואמות לשמלות של הילדות הגדולות יותר. המטרה שלנו היא להקל בכמה שניתן על חווית הקניה של האימהות ולהנגיש את הבגדים של הילדות והתינוקות.

ניתן לראות את קולקציית התינוקות בקטגוריית BABY

החידוש הנוסף העונה הוא החליפות. ילדות רבות מעדיפות ללבוש מכנסיים ביום יום וגם לאירועים. במיוחד עבורן עיצבנו את חליפת סיינה. חליפה של גופיה עם מכנסיים בגזרת פדלפון שיקי. הגופייה מבד טול ברקמת פייטים עדינים וכתפיית טול נופלת בכתף. חליפה חגיגית ומיוחדת מלאת סטייל ונוחות! ומגיעה עד מידה 12-14

את קולקציית הבגדים מלווה קולקציית אביזרים עם גרביים מטול, סיכות פפיון לשיער, קשתות וחגורות.

 

 

 

שמלת אגנסה כתפיה חצאית טול קומות בצבע ורוד

מחיר מלא
239.00 ₪
מחיר סייל
239.00 ₪
מחיר מלא
359.00 ₪
מחיר יחידה
Translation missing: he.general.accessibility.unit_price_separator 
קניה מהירה