הסל שלי

הסל סגור

משלוחים והחזרות

 

משלוחים:

 

קיימות 2 אפשרויות למשלוח:

  1. שירות Boxit מציעה שירות הפצת משלוחים, ללוקרים אלקטרונים ומאות חנויות בזמינות גבוהה ובפריסה רחבה, לאיסוף עצמי. השירות ללא עלות משלוח.

במידה ובחרת באפשרות של BOXIT לנקודת חלוקה בעיר מגוריך אנו נעשה את מירב המאמצים לבחור את הנקודה שהכי קרובה לכתובת שהזנת אך איננו יכולים להתחייב על כך.

  • מאות "נקודות שירות" (לוקרים/חנויות) בפריסה ארצית רחבה
  • שירות ההפצה בלוקרים אלקטרוניים פתוחים 24/7 כולל ערבי חג וסופי שבוע
  • שירות הפצה במגוון חנויות, ביניהן סניפי רשת סופרפארם, בקרבת מתחמי מגורים, מרכזי קניות, מוסדות לימוד, אזורי תעשייה ועוד.
  • השליחות מבוצעת תוך 3 ימי עסקים מסיום ההזמנה
  • לא ניתן לבצע משלוחים לחו"ל

כשהחבילה תגיע ל"נקודת השירות" (לוקר/חנות)  יישלח SMS עם קוד אישי. מרגע קבלת ה- SMS  החבילה תמתין לכם בלוקר עד 48 שעות ובחנויות כשבוע. לאחר מכן תוחזר לבית העסק ויהיה ניתן לקבלה על ידי משלוח חוזר.

את הקוד האישי יש למסור לנציג בחנות, או לחלופין להקליד אותו במסך הלוקר ודלת התא תיפתח באופן אוטומטי .

אם יש נקודת BOXIT שאת כבר מכירה ורוצה שנשלח אליה את החבילה נשמח אם תצייני זאת בהערות ואנו נשלח את החבילה לשם.

 

  1. משלוח עם שליח עד הבית. לרוב חלקי הארץ המשלוח בעלות 30 ₪. יישובי רמת הגולן/ישובים מעבר לקו הירוק/ערבה/אילת המשלוח בעלות של 40 ₪

זמן איבוד הזמנה עד 3 ימי עסקים.

זמן משלוח  2-5 ימי עסקים.

השליחויות מתבצעות על ידי חברת שילוח חיצונית, אנחנו לא אחראים על עיכובים הקשורים בחברת השילוח. יחד עם זאת,  בכל בעיה ניתן ליצור עמנו קשר במייל info@lilyrose.co.il  או בטלפון 077-5523431.

חלוקת החבילות מתבצעות לרוב בשעות הבוקר והצהריים לכן אנחנו ממליצים להזין כתובת שבה תהיו בשעות היום, אנא וודאו כי מספר הטלפון שמסרתם בעת הקנייה מעודכן והכי חשוב- שתהיו זמינים בכמה ימים לאחר הרכישה, על מנת שנוכל לתאם מולכם את השליחות וכך תקבלו את הפריטים במהירות.

 

החזרות:

 

קבלת את החבילה שהזמנת והמידה לא מתאימה? מתחשק לך ורוד במקום לבן?

ניתן להחזיר לנו את המוצר ולקבל מוצר חלופי או החזר כספי.

  • החזרת המשלוח הינה בחינם ותיתבצע בעזרת מדבקת גוביינא שמצורף להזמנה המקורית, דרך דואר ישראל. יש להדביק את המדבקה על האריזה המקורית מעל המדבקה עם פרטי הלקוח. יש לצרף את טופס ההחזרות לחבילה החוזרת.
  • תחילה יש לשלוח מייל לכתובת info@lilyrose.co.il עם הסיבה שבגללה רוצים להחזיר את המוצר ובצירוף חשבונית הקניה. את המייל יש לשלוח תוך יומיים (2 ימי עסקים) מקבלת המוצר.
  • החזרות צריכות להתבצע כחוק לא יאוחר מ-14 ימים מיום קבלת החבילה וזאת כל עוד לא נעשה שימוש בפריט או נגרם לו נזק או פגם, ושהתווית עדין מחוברת אליו.
  • לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט, יש להחזיר את הסט כולו.
  • החזר כספי יבוצע תוך 14 ימי עבודה לאמצעי התשלום איתו שילמתם. מהסכום ינוכה 5% מסך העסקה, כדמי ביטול.