הסל שלי

הסל סגור

משלוחים והחזרות

משלוחים:

משלוח בישראל

 

ביגוד ואביזרים

  1. משלוח עם שליח עד הבית.

חינם בקניה מעל 250 ₪

לרוב חלקי הארץ המשלוח בעלות 30 ₪.

יישובי רמת הגולן/ישובים מעבר לקו הירוק/ערבה/אילת המשלוח בעלות של 40 ₪

זמן עיבוד הזמנה עד 3 ימי עסקים.  זמן משלוח  2-5 ימי עסקים.

 

השליחויות מתבצעות על ידי חברת שילוח חיצונית, אנחנו לא אחראים על עיכובים הקשורים בחברת השילוח. יחד עם זאת,  בכל בעיה ניתן ליצור עמנו קשר במייל info@lilyrose.co.il  או בטלפון 077-5523431.

חלוקת החבילות מתבצעות לרוב בשעות הבוקר והצהרים לכן אנחנו ממליצים להזין כתובת שבה תהיו בשעות היום, אנא וודאו כי מספר הטלפון שמסרתם בעת הקנייה מעודכן והכי חשוב- שתהיו זמינים בכמה ימים לאחר הרכישה, על מנת שנוכל לתאם מולכם את השליחות וכך תקבלו את הפריטים במהירות.

 

  1. משלוח באיסוף עצמי בשרות BOXIT 20 ₪
  2. משלוח באיסוף עצמי בשרות BOXIT חינם בקניה מעל 50 ₪
איסוף המשלוח בלוקרים או חנויות בפריסה ארצית.

 

במידה ובחרת באפשרות של BOXIT לנקודת חלוקה בעיר מגוריך אנו נעשה את מירב המאמצים לבחור את הנקודה שהכי קרובה לכתובת שהזנת אך איננו יכולים להתחייב על כך. השליחות מבוצעת תוך 3 ימי עסקים מסיום ההזמנה.

כשהחבילה תגיע ל"נקודת השירות" (לוקר/חנות)  יישלח SMS עם קוד אישי. מרגע קבלת ה- SMS  החבילה תמתין לכם בלוקר עד 48 שעות ובחנויות כ 7 ימים. לאחר מכן תוחזר לבית העסק ויהיה ניתן לקבלה על ידי משלוח חוזר.

את הקוד האישי יש למסור לנציג בחנות, או לחלופין להקליד אותו במסך הלוקר ודלת התא תיפתח באופן אוטומטי .

  • אם יש נקודת BOXIT שאת כבר מכירה ורוצה שנשלח אליה את החבילה נשמח אם תצייני זאת בהערות ואנו נשלח את החבילה לשם.

 

מסכות

  1. משלוח עם שליח בחינם באזור המרכז בלבד, בגבולות נתניה- חולון בלבד.

(נא להתייחס לסימון במפה המצורפת. הזמנות שיוזמנו מעבר לאזור המרכז וללא דמי משלוח, יבוטלו בניקוי 5% דמי ביטול מסך הקניה)

זמן אספקה עם שליח 3-4 ימי עסקים. השליח משאיר את החבילה בתיבת הדואר ואין צורך להמתין בבית. חשוב לציין מספר דירה בכתובת ההזמנה.

 

  1. משלוח עם שרות BOXIT בעלות של 20 ₪ בכל אזור שצפונית לנתניה ודרומית לחולון.

הכנת הזמנה למשלוח 2-3 ימי עסקים, משלוח 4-5 ימי עסקים.

בחירת נקודת איסוף מתבצעת ע"י לפי הקרבה לכתובת שבהזמנה. במידה ותרצי נקודת חלוקה מסוימת, נא לציין בהערות להזמנה או לשלוח לנו במייל. כשהחבילה תגיע ל"נקודת השירות" (לוקר/חנות)  יישלח SMS עם קוד אישי. מרגע קבלת ה- SMS החבילה תמתין לכם בלוקר עד 48 שעות ובחנות עד 7 ימים.

 

  1. איסוף עצמי מהסטודיו בצפון תל אביב- חינם. בתיאום מראש בלבד. ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 2-3 ימי עסקים.

 

משלוח בינלאומי

 

מבוצע בשרות ECO POST של דואר ישראל. עלות המשלוח 50 ₪

השירות ניתן למדינות: אוסטריה, אוסטרליה, איטליה, אירלנד, ארצות הברית, בלגיה, ברזיל, בריטניה, גרמניה, דנמרק, דרום קוריאה, הולנד, הונג קונג, יוון, יפן, נורבגיה, ספרד, פולין, פורטוגל, פינלנד, צרפת, קנדה, שוודיה, שוויץ, תאילנד .

זמן איבוד הזמנה 3 ימי עסקים. זמן החלוקה המשוער למרבית היעדים: בין 7-5 ימי עסקים, זמן החלוקה המשוער לאוסטרליה ולהונג קונג: 12-10 ימי עסקים.

 

החזרות:

מסכות

קיבלת את ההזמנה והמסכות קטנות או גדולות? מוזמנת ליצור איתנו קשר במייל :

info@lilyrose.co.il  ואנחנו נבצע לך החלפה.  

החזרות צריכות להתבצע כחוק לא יאוחר מ-14 ימים מיום קבלת החבילה וזאת כל עוד לא נעשה שימוש במסכה מתאמי בריאות הציבור. החזר כספי יבוצע תוך 14 ימי עבודה לאמצעי התשלום אתו שילמתם. מהסכום ינוכה 5% מסך העסקה, כדמי ביטול.

 

ביגוד ואביזרים

קיבלת את החבילה שהזמנת והמידה לא מתאימה? מתחשק לך ורוד במקום לבן?

ניתן להחזיר לנו את המוצר ולקבל מוצר חלופי או החזר כספי.

  1. תחילה יש לשלוח מייל לכתובת info@lilyrose.co.il עם הסיבה שבגללה רוצים להחזיר את המוצר ובצירוף חשבונית הקניה. את המייל יש לשלוח תוך יומיים (2 ימי עסקים) מקבלת המוצר.
  2. החזרות צריכות להתבצע כחוק לא יאוחר מ-14 ימים מיום קבלת החבילה וזאת כל עוד לא נעשה שימוש בפריט או נגרם לו נזק או פגם, ושהתווית עדין מחוברת אליו.
  3. לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט, יש להחזיר את הסט כולו.
  4. החזר כספי יבוצע תוך 14 ימי עבודה לאמצעי התשלום אתו שילמתם. מהסכום ינוכה 5% מסך העסקה, כדמי ביטול.
  5. החזרת המשלוח יתבצע בעזרת מדבקת גוביינא שמצורף להזמנה המקורית, דרך דואר ישראל. יש להדביק את המדבקה על האריזה המקורית מעל המדבקה עם פרטי הלקוח. יש לצרף את טופס ההחזרות לחבילה החוזרת.

החזרות משלוח בינלאומי:

  1. לקוחות בינלאומיים יכולים להחזיר מוצרים שנרכשו עד 28 ימי עסקים מיום ההזמנה שלהם, במידה והמוצרים נמצאים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש.
  2. על מנת להחזיר פריטים יש לשלוח מייל ל info@lilyrose.co.il. יש לציין בצורה את פרטי ההזמנה שלכם.
  3. החזרים כספיים על החזרות מוצרים בינלאומיות יכללו רק את הסכום ששולם עבור המוצרים, בנוסף לדמי מכס, מיסים ועמלות במידה ושולמו לפני השליחה.
  4. לא ניתן להחזיר את סכום עלויות המשלוח. ההחזרים הכספיים יעובדו עד 14 ימי עסקים.