שמלות בת מצווה מיוחדות ומעוצבות

את נסיכה כשנוח לך

שמלות בת מצווה מיוחדות ומעוצבות

אנחנו מכירות את זה על בשרנו. יום של חזייה מעיקה או גרב זולגת יכול להיות מורט עצבים.  אני רק יכולה לתאר לעצמי מה עובר על ילדה שהשמלה החגיגית מציקה לה בדרך זו אחרת, בטח ובטח כשהיא כבר כל כך חיכתה להשתחל לתוכה ולחוש נסיכה.

מכל הסיפורים וכל הממלכות, "הנסיכה על העדשה" היא האגדה שמנחה אותי בתכנון כל שמלה מחדש.

שמלה חגיגית עוצרת נשימה, היא שמלה שניתן לנשום בה, ללבוש בחופשיות ולעוף. וזו הסיבה  שאת הדגם הראשון של השמלה, אני מתחילה דווקא מהסוף.  מייצרת אותה כבר מהבד הסופי, על מנת לוודא שלא מחכות לי הפתעות בתום הייצור. 

אם יש פאייט שמגרד, אני אתן לו fight - בין אם זה שימוש בסרט סאטן בחלק הפנימי, או כל מה שנדרש על מנת שלא יבוא במגע עם העור.

השמלות החגיגיות של "לילי רוז" הן שמלות ערב לנשים קטנות. ונשים כמו נשים, זקוקות לקלילות ואויר בכל גיל. בין אם זה מספיק מרחב במפתח בית השחי לסיבוב מתנפנף במיוחד, (ברור, עם ידיים לצדדים), או ההנאה בעוד פרוסת עוגת יום הולדת, מבלי שהגומי במותן לוחץ.

כל כפתור, כל תגית, וכל אלמנט שנבחר לקשט את השמלה, חייב לעבור את "מבחן הילדה". שלא יציק, שלא יגרד, שלא יורגש, שלא יבלוט, שימלא את תפקידו ברגישות, ובהתאמה מלאה לכל תנועה. כל התפרים רכים וגמישים, כל חוט נבחר בקפידה, הכול על מנת שהנסיכה תרגיש חופשיה לדלג ללא מעצורים ברחבי הממלכה.

כן, אומרים שהיופי מתחיל מבפנים, וזו בדיוק התחושה ובדיוק הסיבה שהבטנות עשויות 100% כותנה ועברו תהליך ריכוך מיוחד לתחושת אווריריות וליטוף.

נסיכה אמיתית לא מתפשרת, בכל שמלה חגיגית מחדש, על כמה דברים בסיסיים - שיהיה לה קל ללבוש אותה, נעים לחוש אותה, שתרגיש שהיא כאילו בכלל לא לבושה, אבל כל כך תשמח שזו השמלה שלה, שלה, שלה!

 

 

 

הצילומים באדיבות שירלי גולן

שמלת אגנסה כתפיה חצאית טול קומות בצבע ורוד

מחיר מלא
239.00 ₪
מחיר סייל
239.00 ₪
מחיר מלא
359.00 ₪
מחיר יחידה
Translation missing: he.general.accessibility.unit_price_separator 
קניה מהירה